Tellimine

Lihtsamad tellimused võite meile esitada telefonitsi või saata meili teel.

Teie tellimuse täitmiseks vajame me järgmisi andmeid:

1. Tellija nimi

Juriidilisel isikul ka kontaktisiku nimi

2. Aadress

Koht, kuhu tellitud kaup saata

3. Kontakttelefon, e-post

4. Tellitava kauba nimetused vastavalt meie toodangu nimekirjale ja kogused

5. Kauba kättetoimetamise moodus (vt. allpool)

  Keerulisemate tellimuste puhul soovitame aga kasutada meie Tellimislehte. Selleks toimige järgnevalt:

Laadige allolevalt lingilt Tellimisleht oma arvutisse ja salvestage.

Laadi Tellimisleht alla!

Avage nüüd Tellimisleht oma arvutis ja täitke sellel vajalikud väljad. Mittevajalik osa Tellimislehest kustutage aga lihtsalt ära. Kui see tehtud, saatke täidetud Tellimisleht e-kirja manusena meile aadressil

pilvelambad@pilvelambad.ee

 

 Kauba lähetamine

Tellitud kauba kättesaamiseks on võimalus valida üks alljärgnevatest moodustest – Omniva Standardpakk, Omniva pakiautomaat või SmartPOST pakiautomaat:

width="63"

Standardpakk

 

 

Omniva pakiautomaat – kauba saate kätte Teie poolt määratud Omniva pakiautomaadist ööpäevaringselt postitamisele järgneval päeval. Teate paki saabumise kohta saate oma mobiilile SMS-ga. Pakiautomaatide asukohad leiate siit.

 

Omniva pakiautomaadi hinnakiri (hinnad sisaldavad käibemaksu 20%)

Paki suurusHind, €
S (9 x 38 x 64 cm)3,00
M (19 x 38 x 64 cm)4,00

 

itella_smartpost_logo_200x200

SmartPOST

 Kui Te valite kauba kättetoimetamise mooduseks SmartPOSTi, palume kauba võimaliku lähetusaja suhtes meiega telefoni teel kokku leppida, kuna meile lähim SmartPOSTi automaat asub Kuressaares (meilt 20 km !)

 

 Maksmine

Tellitud kauba eest tasumine toimub pangaülekandega. Teie tellimuse põhjal saadame Teile meilile ettemaksu teostamiseks arve, mille maksetähtaeg on 5 päeva.

Kui Te soovite digitaalselt allkirjastatud arvet, palume see eraldi ära märkida. Samuti andke meile teada, kui Te vajate lisaks ka paberarvet. Saadame selle Teile koos kaubaga.

Kui olete arve tasunud, saadame Teile tellitud kauba. Kauba lähetame üldjuhul makse laekumisele järgneval tööpäeval. Tellimuse kiirema täitmise huvides soovitame peale arve tasumist saata meile meilile maksekviitung.
Kui Te ei ole arvet tähtajaks tasunud, käsitleme seda kui tellimusest loobumist ja tühistame selle. Kui Te mingil põhjusel ei saa Teile saadetud arvet tähtajaks tasuda, kuid soovite, et Teie tellimust ei tühistataks, palume kindlasti meiega ühendust võtta. Kohapeal saab maksta ainult sularahas !

 

Saadetise järelotsimine

Kui Teil tekib vajadus saada infot oma teel oleva paki kohta, võtke meiega ühendust. Meilt saate oma postisaadetise vöötkoodi, mille abil on võimalik alltoodud linkidei kaudu oma saadetise asukoht kindlaks teha.

Otsin Omniva kaudu saadetud pakki !

Otsin SmartPOSTi kaudu saadetud pakki !